dinsdag 3 maart 2009

Snackbar Johnnie, Eindhoven

Een stevige avondwandeling eindigt meestal in een snackbar. Zo ook deze keer: Snackbar Johnnie.
De naam belooft een ruige tent, maar eenmaal binnen staat er een aardige (beetje verwarde) Chinese dame. Ze neemt de bestelling vlot op en ik moet €1,95 af rekenen. Niet te duur!

Binnen 5 minuten heb ik mijn broodje frikandel met mayo. Ook bij deze snackbar hebben ze een bolletje met een frikandel door  midden gesneden, en ook deze keer glijdt de frikandel uit het broodje.
Bij deze wil ik een oproep plaatsen aan alle snackbars, cafetaria's en friettenten van Nederland: koop geen bolletje maar ga voor de puntjes!

Het broodje is wel vers en hapt goed weg. Waar ik helemaal vrolijk van wordt is het feit dat op beide zijden van het bolletje mayonaise is gesmeerd. Zo heb ik bij elke hap wat mayonaise; niet te veel maar ook zeker niet te weinig. Klasse! De mayonaise is verder zoet/zuur. Ook erg aangenaam.

De frikandel komt recht uit het vet maar is wel wat melig, zonde want Snackbar Johnnie was op weg naar een goede notering!

En dan nu de punten:
1. Hoe is de service van de zaak? 4 pt.
2. Hoe vers was het broodje? 4 pt.
3. Hoeveel mayo zat er op het broodje? 5 pt.
4. Hoe was de smaak van de mayo? 4 pt.
5. Hoe was de frikandel? 3 pt.
6. Hoe warm was de frikandel? 4 pt.

Dat geeft een totaal van 24 punten.

De tussenstand dan:
24 punten: Cafetaria 't Hofke
24 punten: Snackbar Johnnie
23 punten: Cafetaria Thijsco
23 punten: Cafetaria Mimosa
22 punten: Automatiek Marks
21 punten: Oost-West Grillroom - Cafetaria
19 punten: Jim's Food Factory
18 punten: Fan Tasty, PSV Stadion
16 punten: Top Events, PSV Stadion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten