vrijdag 6 februari 2009

Top Events, PSV Stadion, Eindhoven

Donderdag 5 januari: het beloofd een fijn avondje PSV te worden. Voor de wedstrijd nog maar even een broodje frikandel met mayo halen.
Deze keer niet in het stadion, want dat was niet echt een succes.

Deze keer maar een rijdende friettent van Top Events proberen. Deze frituurkarren staan voor de wedstrijd op verschillende plaatsen rond het stadion.
Ik word geholpen door een jonge meid met beugeltje, die me 3 euro's rekent voor een broodje frikandel met mayo. Dat mag dan wel een lekker broodje frikandel met mayo zijn.

Binnen enkele minuten heb ik het broodje frikandel met mayo in mijn handen en kan ik er mijn tanden inzetten. De frikandel komt net uit het vet, hij staat nog bol, maar is toch lauw. De frikandel is slap en melig, en is echt de vieste frikandel die ik tijdens deze testen heb gegeten.
Het verse broodje en de koude mayo uit de pomp kunnen de smaak van deze meelstaaf helaas niet verbergen.
En dan te bedenken dat er bij elke thuiswedstrijd van PSV enkele honderden mensen deze vieze staaf in hun mond duwen: het is een grove schande.

Gelukkig wist het eerste van PSV de gedachten die avond te verzetten... Uitslag PSV - ADO Den Haag: 6-0.

En dan nu de punten:
1. Hoe is de service van de zaak? 4 pt.
2. Hoe vers was het broodje? 4 pt.
3. Hoeveel mayo zat er op het broodje? 4 pt.
4. Hoe was de smaak van de mayo? 3 pt.
5. Hoe was de frikandel? 0 pt.
6. Hoe warm was de frikandel? 1 pt.

Dat geeft een totaal van 16 punten.

En dan ik ook even de eerste tussenstand opmaken.
24 punten: Cafetaria 't Hofke
23 punten: Cafetaria Mimosa
21 punten: Oost-West Grillroom - Cafetaria
18 punten:  Fan Tasty, PSV Stadion
16 punten: Top Events, PSV Stadion

1 opmerking:

  1. Restoquick,

    Je kritiek is welkom, maar ik zit hier al 33 jaar en ben met je conclusie niet blij. Een broodje frikandel met is over het algemeen niet weggelegd voor fijnproevers,wil je hem echt lekker bestel dan een broodje met naar naar keuze een beetje belse mayo of frietsaus , wrijf kapje en kontje over elkaar en je bent verlost van druppelen of hele portie,s achterop, doe er dan zelf de vers gebakken frikandel op, in veel gevallen hoef je een beetje mayo niet eens te betalen, zoals bij ons
    Met vriendelijke groet
    Restoquick

    BeantwoordenVerwijderen