woensdag 24 juni 2009

Snackbar Flora, Eindhoven

Op een wat grijze zondagmiddag, getergd door een kater, besluit ik deze weg te eten door een broodje frikandel met mayo tot me te nemen.

De fiets stopt deze keer bij Snackbar Flora, in de buurt van het Floraplein. Het is nog rustig en kan dus vlot mijn bestelling plaatsten. De schade is 2,10 euro.

Ik ga rustig zitten met een blikje cola. Binnen 5 minuten heb ik een gloeiend hete staaf op een wit bolletje met zalf voor me liggen.

De frittessaus, ik heb nog nergens echte mayo op mijn bolletje gehad, druipt er al af voordat ik een hap heb genomen. Klote bolletjes...
Verder zit de mayo vooral achter in het broodje, zodat de eerste happen vrij zijn zonder saus.

De frikandel is gloeiend, maar toch een beetje flauwtjes. Begrijp me niet verkeerd: slecht issie niet, maar een lekker gekruidde frikandel gaat boven een flauw exemplaar.

Het broodje smaakt goed. Hoewel het zondag is, en de bakkers gesloten zijn, komt deze toch aardig vers over. Lekker!

En dan nu de punten:
1. Hoe is de service van de zaak? 4 pt.
2. Hoe vers was het broodje? 4 pt.
3. Hoeveel mayo zat er op het broodje? 2 pt.
4. Hoe was de smaak van de mayo? 3 pt.
5. Hoe was de frikandel? 3 pt.
6. Hoe warm was de frikandel? 5 pt.

Dat geeft een totaal van 21 punten!

De tussenstand dan:
27 punten: De Willem
25 punten: Het Karrezicht
24 punten: Cafetaria 't Hofke
24 punten: Snackbar Johnnie
23 punten: Cafetaria Pejoco
23 punten: Cafetaria Thijsco
23 punten: Cafetaria Mimosa
22 punten: Automatiek Marks
21 punten: Snackbar Flora
21 punten: Cafetaria Tivoli
21 punten: 't Belske
21 punten: Oost-West Grillroom - Cafetaria
21 punten: Cafetaria De Griek
20 punten: Dik & Lang
20 punten: Frituur Leto
20 punten: Resto Ricus
19 punten: Jim's Food Factory
18 punten: Smullers
18 punten: Cafetaria De Hoek
18 punten: Fan Tasty, PSV Stadion
17 punten: Cafetaria Mediterano
16 punten: Top Events, PSV Stadion
15 punten: Cafetaria Cassandraplein
11 punten: Restoquick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten