donderdag 4 juni 2009

Frituur Leto, Eindhoven

Zo 1 maal in de maand kom ik in Winkelcentrum Woensel. Niet voor grote boodschappen, maar om even bij de euroshop binnen te stappen en vuilniszakken of dubbelzijdige tape te halen, ofzo.

Deze keer besloot ik er wat langer te blijven en Frituur Leto met een bezoek te verrassen.

Frituur Leto bezit ook een automatiek, en het zweet stond me dus al op het voorhoofd toen ik de bestelling plaatste: zal het weer zo'n automatiek frikandel op een broodje zijn?
Na 2 euro te hebben afgerekend was ik verrast dat ik niet binnen een halve minuut een broodje frikandel met mayo kreeg voorgeschoteld. Nee, ik moest gewoon de volle 5 minuten wachten... iets wat ik niet erg vind, zoland ik maar geen automatiek frikandel krijg voorgeschoteld.

De frikandel was warm, niet heet, maar zeker niet taai. Deze kwam duidelijk niet uit de automatiek. De smaak was wel wat flauw. Ik vraag me af waar die lekkere gerkuide frikandellen toch zijn...

Ook hier wordt de frikandel doormidden gesneden en op een bolletje gelegd... iets was de eetervaring niet plezierig maakt. Het broodje smaakt vers en ook de mayo komt is plezierig naar binnen te werken.

Al met al is dit geen onplezierige ervaring geweest.

En dan nu de punten:
1. Hoe is de service van de zaak? 4 pt.
2. Hoe vers was het broodje? 4 pt.
3. Hoeveel mayo zat er op het broodje? 3 pt.
4. Hoe was de smaak van de mayo? 3 pt.
5. Hoe was de frikandel? 3 pt.
6. Hoe warm was de frikandel? 3 pt.

Dat geeft een totaal van 20 punten!

De tussenstand dan:
27 punten: De Willem
25 punten: Het Karrezicht
24 punten: Cafetaria 't Hofke
24 punten: Snackbar Johnnie
23 punten: Cafetaria Pejoco
23 punten: Cafetaria Thijsco
23 punten: Cafetaria Mimosa
22 punten: Automatiek Marks
21 punten: Cafetaria Tivoli
21 punten: 't Belske
21 punten: Oost-West Grillroom - Cafetaria
21 punten: Cafetaria De Griek
20 punten: Frituur Leto
20 punten: Resto Ricus
19 punten: Jim's Food Factory
18 punten: Smullers
18 punten: Cafetaria De Hoek
18 punten: Fan Tasty, PSV Stadion
16 punten: Top Events, PSV Stadion
15 punten: Cafetaria Cassandraplein
11 punten: Restoquick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten