woensdag 15 april 2009

Cafetaria De Hoek, Eindhoven

Het is weer zaterdagavond.
Tijd voor een broodje frikandel met mayo!

Deze keer is Cafetaria De Hoek aan de beurt, op de hoek met het Stratumseind. Deze zaak is van alle snacks thuis: friet, maar ook shoarma en kebab. Benieuwd hoe hun broodje frikandel met mayo smaakt.

Het is vrij druk, PSV- FC Utrecht wordt vanavond gespeeld, maar onze bestelling is er binnen 5 minuten. De schade: 2 euro. De persoon die de bestelling opneemt, moet alleen wel 3 keer vragen wat ik ook al weer precies wilde. Broodje frikandel met wat?

Wat opvalt is dat het broodje heel erg groot is. Geen normaal bolletje zeg maar. Ik neem een eerste hap en ben meteen teleurgesteld: alleen maar brood. Zelfs geen toefje mayo om het taaie brood mee weg te krijgen. De tweede hap precies hetzelfde.
Toch maar snel even het broodje open doen en kijken wat er aan de hand is.
De mayo ligt helemaal achter in het broodje, met daar bovenop de halve frikandellen. Het broodje is dus wel compleet.

Eindelijk bij de frikandel aangekomen, is deze lekker heet. De smaak, echter, laat te wensen over; erg flauw en de frikandel komt ook melig over. De mayo is eveneens wat aan de flauwe kant en er had wat meer op gemogen.

En dan nu de punten:
1. Hoe is de service van de zaak? 3 pt.
2. Hoe vers was het broodje? 3 pt.
3. Hoeveel mayo zat er op het broodje? 2 pt.
4. Hoe was de smaak van de mayo? 3 pt.
5. Hoe was de frikandel? 2 pt.
6. Hoe warm was de frikandel? 5 pt.

Dat geeft een totaal van 18 punten!

De tussenstand dan:
27 punten: De Willem
24 punten: Cafetaria 't Hofke
24 punten: Snackbar Johnnie
23 punten: Cafetaria Thijsco
23 punten: Cafetaria Mimosa
22 punten: Automatiek Marks
21 punten: 't Belske
21 punten: Oost-West Grillroom - Cafetaria
21 punten: Cafetaria De Griek
20 punten: Resto Ricus
19 punten: Jim's Food Factory
18 punten: Cafetaria De Hoek, Eindhoven
18 punten: Fan Tasty, PSV Stadion
16 punten: Top Events, PSV Stadion
11 punten: Restoquick


2 opmerkingen:

  1. Oplichters! Ik gaf de medewerker een tientje voor een pizza van 7,50. De medewerker gaf me vervolgens mijn wisselgeld niet en vertelde me dat ik mijn briefje van 5 voor een tientje had aangezien, opeens kon hij zich mijn tientje wel weer herinneren en zei toen opeens dat ik dat terug had gestopt in mijn portemonnee. Hij behandelde me alsof ik achterlijk was en ging verder met "als je gelijk hebt krijg je je eten gratis, en wat als ik gelijk heb?". Degene waar ik mee was vroeg om de camerabeelden maar die mochten we niet zien want, zo zeiden ze, "ik ga jullie niet oplichten voor 5 euro" en "ik ben nog wél wakker hoor" op redelijk agressieve toon. Uiteindelijk zeiden ze dat mijn betaling in orde was terwijl ze beweerden dat ik ze 5 euro had gegeven voor een pizza van 7,50. Ik snap de logica niet meer in hun act en heb het maar gelaten voor die 2,50 omdat ze nogal op agressieve toon begonnen te praten.

    BeantwoordenVerwijderen